نقدمقاله های غیرمقلدین

جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف…

بار ديگر لامذهب خباثت باطني اش را بروز داد، اينك به بررسي گفته‌هايش مي‌پردازيم.
قول لامذهب :
ملت آگاه بيدار باشيد کار مقلدين ببينيد با دين اسلام چکار کردند
جواب : اي لامذهب بدبخت ! همين مقلدين كه اسلام را نگاه‌ داري كرده اند به توفيق و منشأ الهي. در حالي كه ريشه‌ي شما به دو قرن هم نمي‌رسد.

قول لامذهب :
فتواها عجيب شيطاني مقلدين احناف
جواب : فتواهاي حنفيه مستند با قرآن و سنت هستند٬ اگر قرآن و سنت شيطان اند نعوذ بالله!اين را صريحاً اعلام كنيد كه قرآن و سنت شيطان اند و فتواي مطابق با قرآن و سنت شيطاني است.

قول لامذهب :مسايل روزه او و طى امرأه ميتة او صغيرة لاتشتهى او بهيمة او قبل او لمس او استمنى بكفه فانزل قضى فى الصور كلها فقط،   درمختار ج ۱، صفحه ۱۵۰
هدايه ج ۱ صفحه ۱۹۹اگر شخصي با زن مرده يا دختري نابالغ(که به حد جماع نرسيده بود) يا حيوان جماع کرد يا يکي را در آغوش گرفت يا بوسيد يا استمنا نمود و مني خارج شد روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد
جواب حنفي :خيانت در ترجمه : عبارتي را كه خود لامذهب آورده است اين است : « قضى فى الصور كلها فقط » ترجمه صحيحش اين است : در تمام اين صورت ها تنها قضائي روزه را به جاي بياورد.
ولي لامذهب چنين ترجمه كرده است : «روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد».
اي محرّف اگر مذهب حنفيان آن گونه است كه تو ترجمه كرده‌اي هيچ ايرادي از نظر خود شما نبايد بر حنفيان وارد بشود.
اي لامذهب بدبخت! عقيده‌ي شما اين است كه فقط در جماع با زن در روز رمضان در حالت روزه كفاره را لازم مي‌گرداند ٬ حتّي اگر شما قصدا بخوريد و بياشاميد نزد شما كفاره‌اي ندارد. ( چنان كه بعدا بيان خواهد شد إن شاء الله تعالي). وقتي كه مذهب خود شما اين است چرا بر حنفيان ايراد مي‌گيريد.
خوب شما از قرآن و حديث صحيح صريح به اثبات برسانيد كه در جماع با مرده٬ و در جماع با دختر نابالغ كه به حد جماع نرسيده و خروج مني از در آغوش گرفتن و بوسيدن و استمنا كفاره يا حدّي لازم مي‌گردد.

قول لامذهب معاند :زيوربهشت بخش يازدهم ، مسايل روزه  صفحه ۲۵۵
جواب :مثل اين كه به مسايل سكسي بسيار علاقه داري! من أحبّ شيئاً أكثر ذكره.

قول لامذهب :بدبختي بيچارگي مقلدين نگاه کنيد در غير رمضان چه کارها انجام ميدهند فقط زمان که روزه هستن يا ماه رمضان هست از اين کارها زشت قبيح دست ميکشند يا اگه انجام ميدهند هيچ مجازاتي نمي‌شوند فقط کفاره بر انها لازمه کارها زشت کثيف انها از اين قرار هست
۱-با زن مرده جماع مي‌کنند
۲-با حيوانات زبان بسته جماع مي‌کنند
۳-استمنا نزد آنان اشکالي ندارد
تهيه تنظيم عبدالله ال موسي
گروه اسلامي (تكفيري)

أناأحب النبي وأتبع سنته (بل أنت مبغض للنبي صلي الله عليه و سلم دينه و سنته)
+۱۹۱۴۷۳٫٫٫۳۰
جواب :پيش از پرداختن به جواب اين لامذهب مناسب است كه بنگريم در خانه خود غيرمقلدان لامذهب چه مي‌گذرد. و از اين خود به خود جواب شان را خواهند گرفت :
« و إن جامع بهيمة أو صبية أو صغيرة٬ أو جنية٬ أو جامع امرأته فيما دون الفرج و الدبر و أنزل٬ أو أكل أو شرب أو استقاء عمداً أو شرب الدخان٬ أو أنزل المني بتكرار النظر أو بالتقبيل أو باللمس أو المباشرة الفاحشة أو أدخل شيئا في جوفه أو حلقه أو دماغه بفعله أو بلع ما في أسنانه من الطعام قدر الحمصة أو أكل أو شرب بظنّ بقاء الوقت ثم ظهر مضيه أو أفطر بظنّ أنه حان ثم ظهر أنه لم يحن أفطر و قضي فقط.»
و اگر با حيوان يا دختر نا بالغ يا دختر خيلي كوچك يا با جني جماع كرد ٬ يا با زنش در غير از فرج و دبر جماع كرد و انزال شد٬ يا خورد يا نوشيد يا قصداً استفراغ كرد يا با تكرار نگاه مني اش آمد يا با بوسيدن يا دست زدن يا  مباشرت فاحشه مني‌اش آمد يا چيزي را در دهانش يا حلقش يا دماغ و مغزش به فعل خود داخل گردانيد٬ يا آن غذاي مانده در دندانهايش را كه به اندازه‌ي نخود بود خورد٬ يا به گمان اين كه وقت خودرن باقي هست خورد و نوشيد سپس ظاهر شد كه وقت  رفته است٬ يا افطار كرد به گمان اين كه وقت افطار فرا رسيده بعد مشخص شد كه هنوز وقت افطار نشده است٬ (در تمام اين صورت‌ها) روزه اش شكسته و فقط قضاي به جاي بياورد (نه كفاره).
(كنز الحقائق ٬ ص ۴۹)

امّا مسئله‌ي استمناء كه نزد بسياري از شما جايز بلكه واجب هم قرار مي‌گيرد. در اين جا ما از شما اتباع كرده و از اين عبارت شما چنين استنباط مي‌كنيم كه :
۱-  جماع با حيوانات زبان بسته؛
۲- جماع با دختران نابالغ؛
۳- جماع با دخترك كوچك؛
۴- جماع با جنّ‌ها ٬ ( البته چون ايشان مريدان شياطين اند مي‌توانند با جن‌ها هم جماع بكنند٬ و چون ما مريدشان نيستيم هرگز نمي‌توانيم با جن ها جماع كنيم و الحمد لله علي ذلك)؛
۵- جماع با زن در غير از فرج و دبر؛
۶- خوردن٬
۷- نوشيدن؛
۸- استفراغ قصدي؛باربار نگاه شهوت كردن به زنان٬بوسيدن زنان٬ دست زدن زنان٬
مباشرت فاحشه كردن؛داخل كردن چيزي در دهانش يا حلقش يا دماغ و مغزش به فعل؛خوردن غذاي مانده در دندانهايش كه به اندازه‌ي نخود است؛ و… و…
در تمام اين صورت‌ها تنها روزه اش شكسته و فقط قضايي به جاي بياورد (نه كفاره). يعني انجام اين افعال نزد لامذهبان اشكالي ندارد!

آقاي لامذهب ! اين كارهاي كثيفت را چه توجيه مي‌كني؟!از اين و بالاتر نزد اين لامذهبان نه تنها كفاره‌اي لازم نيست كه غسل هم با جماع با افراد فوق لازم نمي‌شود؛ به اين مسايل توجه نماييد :

۱)- : اگر در شرمگاه جانور جماع كرد غسل فرض نيست.
۲)- : اگر در دبر حيوان جماع كرد غسل فرض نيست.
۳)- : اگر در دبر انساني جماع كرد غسل فرض نيست.
۴)- : اگر با مرده‌اي جماع كرد غسل فرض نيست.
۵)-: اگر با پسر يا دختر قريب البلوغ جماع كرد غسل فرض نيست.
( نزل الأبرار٬ ۱/۲۳) و … و … و ….

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن